joi, 10 iunie 2010

Intersectia blestemata si o moarte absurda

Ma amuza teribil tiltul de tabloid pe care l-am dat acestui post, insa intamplarile in sine nu sunt deloc haioase, decat probabil pentru cei cu un umor negru bine dezvoltat. Ca mine,de exemplu.

Dimineata asta m-am trezit cu un "Buf!". Nu stiam sigur ce e, insa banuiam ca e doar un alt accident nefericit din zecile (sutele?) produse deja la coltul strazii mele. In cateva minute am auzit voci agitate pe strada, si cuvintele tipice pentru astfel de situatii: "iar?", "intersectie", "stalp"...

Sa va explic: am norocul de a locui intr-un minunat cartier clujean, pe o minunata strada lata, lunga si dreapta, care se intersecteaza cu alta strada la fel de minunata, lata, lunga si dreapta. Motiv pentru care soferii de pe ambele strazi, ajunsi in intersectie, isi inchipuie ca au prioritate. Si de aici rata neobisnuita a accidentelor: asta e al doilea intr-o saptamana, iar in ultimii cativa ani, imi spun ai mei (eu fiind plecata la Bucuresti), se pupau in bot masinile cel putin o data pe luna.
De data asta a fost ceva "light": un volkswagen broscuta si-a evitat colegul de sosea si a intrat bine in stalpul din fata.
Nu de fiecare data suntem asa norocosi.



Moartea absurda

La coltul strazii aveam un vecin. Pensionar, ungur, gospodar, pasnic om. Doar ca un pic mai slab de inima. Ei bine, intr-o astfel de fericita zi de pupat in bot, cand omul nostru se relaxa pe banca in gradina, s-a trezit cu o bufnitura zgomotoaza si o masina zburandu-i direct prin gard. Gardul a fost facut bucatele, iar masina a deraiat in continuare pana s-a oprit in curtea omului, fara ca macar sa-l atinga. Soferul a supravietuit, gardul a fost reparat, iar omul nostru a murit de...spaima. A facut infarct.


Probabil va intrebati cum de nu exista nicio semnalizare in intersectie, ca sa stie lumea cine trece si cine sta. Ei bine, exista. Doar ca semnul de stop e atat de bine ascuns printre copaci, incat nu-l observa nimeni. Cat despre mine, sunt o ecologista convinsa...decat sa tai copacii, mai bine busesc cateva masini, si-asa nu-mi plac... :D Doar dupa volkswagen-ul broscuta imi pare rau...

5 comentarii:

Anonim spunea...

straduieste-te mai mult:D.....putin mai mult...:D.....

Anonim spunea...

sper sa poti sa te straduiesti mai mult......

Ilinca spunea...

:)) in ce sens sa ma straduiesc? un comentariu mai constructiv va rog :D

Ana spunea...

Cred ca stiu intersectia aia....e in Zorilor, nu? :P Lasa ca in rest e frumos in Cluj si se circula bine, zic eu, dupa atatia ani de Bucuresti.
Pupiken, sper sa iti priasca acasa.

Ilinca spunea...

e in gheorgheni :) si da, clujul e (deocamdata) mai ok cu traficul. nu-mi imaginez cum e intr-o intersectie din asta in buc. ...doar ca ei au mai mult strazi strambe si intortocheate :P